أسسها فتحي ابراهيم بيوض عام 2005- حمص

غادة عبد الرازق تنشر صورة صادمة لباسم يوسف والجمهور يشتمها بقسوة

نجوم و فنون | 2013-10-27 00:00:00
غادة عبد الرازق تنشر صورة صادمة لباسم يوسف والجمهور يشتمها بقسوة
صحف

متابعة “للحرب” التي تشنها الممثلة المصرية غادة عبد الرازق على الاعلامي الساخر باسم يوسف بعد حلقته الأولى، نشرت غادة صورة جديدة لباسم صدمت الجمهور وعلقت “هو ده الأدب اللي بتتكلموا عنه يا بتوع الحرية”.

وانهالت التعليقات المهاجمة لعبد الرازق والمدافعة عن باسم يوسف منها: “انتي اخر حد يتكلم عن الادب.. ده لوحة فضيحة بجلاجل خلي حد غيرك يتكلم عن الادب.. انتي بتعملي اكتر من كدا”.

فكان رد عبد الرازق: “وعلى فكرة انا مش مهم .. المهم محدش يقرب للفريق السيسي بكلمة واحدة”.

وكانت غادة قد علقت على الحلقة قائلة: باسم يوسف واضح انك غيران من الفريق السيسي لانه سرق منك المشهد وقلب المصريين .. واضح اوي .. اقولك “هارد لاك” حبيبي .. ” .. وتابعت :” ياترى اوباما دلوقتي بتفرج على الحلقة وبيضحك ولا باسم بيرد الجميل لاميركا علشان الجايزة الى ادوهالو .. كان عندنا امل انك تبقى فاهم الديمقراطية بس للاسف طلعت مش فاهم حاجة خالص ياخسارة كنا بنحبك”.

التعليقات (0)

تعليقات حول الموضوع

لإرسال تعليق,الرجاء تعبئة الحقول التالية
*يستخدم لمنع الارسال الآلي
X :آخر الأخبار
"الجيش الوطني" يتقدم بعد مواجهات مع الوحدات الكردية والأسد شمال الحسكة      لجنة التصفية... ماهر شرف الدين*      مخابرات الأسد تعتقل "الأعور الدجال"      "بشارة".. الحراك في العراق ولبنان ثورة ثقافية ضد الطائفية      "بوتين وميركل" يبحثان عودة اللاجئين السوريين إلى بلادهم      اغتيال راعي كنيسة الأرمن الكاثوليك في دير الزور      لافروف: محاولة واشنطن محاولتها سرقة سوريا والسيطرة على حقول النفط "غير شرعية"      واشنطن تدعو لوقف العنف ضد المتظاهرين وإجراء انتخابات مبكرة في العراق