أسسها فتحي ابراهيم بيوض عام 2005- حمص

غادة عبد الرازق تنشر صورة صادمة لباسم يوسف والجمهور يشتمها بقسوة

نجوم و فنون | 2013-10-27 00:00:00
غادة عبد الرازق تنشر صورة صادمة لباسم يوسف والجمهور يشتمها بقسوة
صحف

متابعة “للحرب” التي تشنها الممثلة المصرية غادة عبد الرازق على الاعلامي الساخر باسم يوسف بعد حلقته الأولى، نشرت غادة صورة جديدة لباسم صدمت الجمهور وعلقت “هو ده الأدب اللي بتتكلموا عنه يا بتوع الحرية”.

وانهالت التعليقات المهاجمة لعبد الرازق والمدافعة عن باسم يوسف منها: “انتي اخر حد يتكلم عن الادب.. ده لوحة فضيحة بجلاجل خلي حد غيرك يتكلم عن الادب.. انتي بتعملي اكتر من كدا”.

فكان رد عبد الرازق: “وعلى فكرة انا مش مهم .. المهم محدش يقرب للفريق السيسي بكلمة واحدة”.

وكانت غادة قد علقت على الحلقة قائلة: باسم يوسف واضح انك غيران من الفريق السيسي لانه سرق منك المشهد وقلب المصريين .. واضح اوي .. اقولك “هارد لاك” حبيبي .. ” .. وتابعت :” ياترى اوباما دلوقتي بتفرج على الحلقة وبيضحك ولا باسم بيرد الجميل لاميركا علشان الجايزة الى ادوهالو .. كان عندنا امل انك تبقى فاهم الديمقراطية بس للاسف طلعت مش فاهم حاجة خالص ياخسارة كنا بنحبك”.

التعليقات (0)

تعليقات حول الموضوع

لإرسال تعليق,الرجاء تعبئة الحقول التالية
*يستخدم لمنع الارسال الآلي
X :آخر الأخبار
ضبط 335 مهاجرا غير نظامي شمال غربي تركيا      قطر تعلن الانتهاء من تجهيز 41 ملعباً تدريباً لمونديال 2022      سورية تتفاجأ بعد اعتقالها... عذبني "عامل النظافة" في حارتي      البنتاغون ينفي نيته إرسال قوات إضافية إلى الشرق الأوسط      العثور على جثة صحفي سقط في جرف سحيق      واشنطن تتراجع: لا تأكيدات قاطعة على استخدام الأسد للكيماوي      60 ألف جنيه آجار شقتها... لندن تجمد حساب أنيسة شوكت      كيف تحرس "أليسكا" بيتك..؟